11/4 2008 - Massor med grejer!

Hej hopp!

Åh herregud, så lite tid, så mycket skola, så lite blogg, så mycket att berätta!
Haha, förlåt. Klockan är snart halv tolv och jag har en hel del att säga er alla som läser den här bloggen.
Först och främst kan jag börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat så mycket på senaste tiden men som sagt, skolan tar upp det mesta och de korta stunder jag har framför datorn är det inte alltid att jag lyckas komma in här på bloggen och få iväg ett inlägg.
Men nu kan jag i alla fall berätta lite om hur dagen har sett ut...

Gick ju som vanligt till skolan idag, överlevde den dagen också tack vare 20 minuters brännbollsspelande innan vi slutade ;D
Sen efter det så var jag med Linnea, Sara, Alison och Jane. Blev en liten promenad till Ica och kiosken bland annat och ey! Lissna alla!
Sara och jag ÄGER hela världen på pargungning <3 Kanonkul (Y) xD

Sen vid tre vart man tvungen att bege sig hemåt för mamma skulle ju hämta mig då va.
Så det blev hem, hälsa på hundarna och äta supergod mat och världens godaste efterrätt!
En snygg blandning av glass, grädde, marränger, banan, chokladsås, daimbitar och jao. SKITGOTT!!
Och sen så var det ju självklart Så Ska Det Låta med ErikPerik Segersprätt <3
Tyvärr så vann de ju inte men vad fan! Bäcklund snodde ju Bed Of Roses!! Det är fan copyright på den låten till Erik! :@
Nej då blev jag sur...!
Men däremot så var han ju bara för jävla söt på första introt :D (Erik alltså)
Han bara: "....fortsätt spela då?"
Peter bara titta helt flinande, skakade på huvudet och viftade med handen och Erik bara: "Ska jag sjunga eller? Jasså. HEY BABY HERE I AM!"
Och gaaaah! Under alla dessa år som jag har funderat och spekulerat har jag nu ÄNTLIGEN kommit på vad låten hette som han sjöng i Kristianstad på soundchecket och på spelningen!
Vilket då var introlåten, Hard to Handle. iiih vad glad jag blev!

Sen blev det en snabbt trekant i telefon med Sofia och Jakob.... Inte mycket vi fick ut där men aja xD

Och förresten!
Gissa vem som ska till Hässleholm imorgon och spana in en viss Egon, MattePatte och Dannyboy?
You name it!
AnnaPanna the skåuning va (H) TJOHOOOO!
Och allt tack vare finfina EmmaPemma som är en ypperlig plats/tid hittare (vilket ingen av grabbarna grus tänkte nämna...! >.<)
... och min kära gamla broder Tom som då frivilligt offrar sig att hänga med mig dit och se efter mig så ingen mysko snubbe tar mig i handen och går iväg med mig eller att jag vilsnar sönder där i Hässleholm vilket nog är de största anledningarna till att mina föräldrar inte låter mig åka själv på konserter och grejer i andra städer...
Så jaaa, gissa om jag ser fram emot det?!
Då får jag chans att skälla lite på Erik också för att han inte sagt något om tid och plats! :O

Aja, nu ska jag nog upp och keyboarda mig lite innan jag somnar in. Ska ju upp tidigt imorgon och fixelera med mig själv! Tåget avgår klockan elva från kattarp station xO
Så är vi framme i Hässleholm typ halv ett då. Det blir nog lagom ska man se!
Och då kan man kanske äntligen få tag i Jennie Let Me Love You också som Helsingborg vägrar köpa in -.-

Men nej, då får ni väl ha det så bra alla glada och sura där ute i landet!

Kramar,
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0