1/4 2008 - Dumma blogg!

Hej folket!

Ja ack, nu har det inte blivit mycket blogg på sistånde fastän jag haft grejer att säga typ varenda dag. Men det är alltihopa blogg.se's fel! :O
Har ju inte kunnat komma in och sen igår var det helt fucked up :S
Så jaa, nu har jag ju dessutom glömt bort vad det var jag skulle säga alla dagarna...
Hursomhelst, skolan började igår och det var la både ris och ros med det.
Skönt att träffa alla igen men sen så nej.. och min förkyldning har inte heller gått bort.
Imorse tror jag ärligt talat att jag hade runt 40 graders feber faktiskt. Var helt  yr och hade jätteont i huvudet, vilket resulterade till att jag fick gå och lägga mig igen så då blev det ingen skola idag.
Har bättrat på mig lite nu mot förmiddagen och var nyss ute i den sköna solen och drack te.
Himla fint väder här nere i skåne nu ska ni veta!

För övrigt är det ju första april idag. Jag har själv inte råkat ut för något än, men däremot utsatte jag Emma för ett nu nyss xO Men smart och tvättäkta skåning som hon är genomskådade hon det direkt -.- Tråkmåns! x'D
Fast hon hämnades sen genom Janni som sagt att E.M.D. skulle komma till Lund på lördag xO
Lol, fast det var faktiskt sämre skämt än mitt, för när man kollar på unitedstage så är de faktiskt i karlskroga den dagen! Så haha! Den här skåningen segrade! Så det så...
På tal om E.M.D. så fick jag, Emma och Sofie flipp igår (a) Vi har nu bestämt oss för att anordna ett trippelbröllop oss emellan med grabbarna grus!

AnnaPanna får Dänniboy
EmmaPemma
får Egon
Sofiesh
får MattePatte

Pefekt, eller hur?
Men tro inte att jag dissar Erik nu!  Jag råkade bara få en Dannyflipp igår och så... Erik är fortfarande delvis min så tro inte du har full kontroll över honom nu Emma :O xD

Men idolande och skämtande åsido.
Vill bara ge Elina och Emma dagens och gårdagens ros eller något.
Ni är några av de bästa, och tack för att ni lyssnar, bryr er och bara... finns där.
Det betyder jättemycket och jag har svårt att föreställa mig ett liv utan er <'3

Det var väl allt för mig denna eftermiddag, skriver nog mer sen men nu måste jag knarka lite ipren.
Ha det fint!

//AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0