1/4 2008 - Varför?

Anna goes femåring och Elina goes.... never a good och tålmodig parent  x'D



' elinapinan säger:

duuuu

AnnaPanna </3 säger:

jaaaa?

' elinapinan säger:

kan vi inte rolla i ciao bella?

' elinapinan säger:

spola tills att de vaknar på morgonen

AnnaPanna </3 säger:

varför det?

' elinapinan säger:

därför jag vill rolla i det

AnnaPanna </3 säger:

varför det?

' elinapinan säger:

meen. därför att jag bara vill

AnnaPanna </3 säger:

varför det?

' elinapinan säger:

varför inte liksom? det är ju ett utav alla våra roll

AnnaPanna </3 säger:

varför det?

' elinapinan säger:

MEN ! >.<

AnnaPanna </3 säger:

varför sur?

' elinapinan säger:

varför varför?

AnnaPanna </3 säger:

lol, jag ska bli en typisk femåring x'D :D

AnnaPanna </3 säger:

vet inte, varför frågar du?

' elinapinan säger:

du äääär redan det eftersom du är så duktig på att rolla som rosie !

AnnaPanna </3 säger:

jag veeeeeeeet :D


Hahahahahahah vi är inte normala xD
// AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: Elina

vi är bääscht hihuhihu xD :D

2008-04-01 @ 15:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0