2/4 2008 - Sjuklingdag nummer 2!

Atjoo alla friska!

Jahapp, dag två i sjukliga AnnaPannas upponedvända liv ^^
Febern går ner mer och mer men jag är fortfarande långt ifrån helt frisk.
Tråkigt tråkigt... Dagarna går mestadels åt till att titta på One Tree Hill säsong ett och två (igen!)
Och dricka en massa te med honung och knarka ipren...

För övrigt har jag precis lyckats få ner limewire till den här nya datorn vilket gör mig väääldigt glad!
Nu slipper jag tvinga alla er andra att skicka låtar hela tiden och då blir ni väl glada? xO :D xD
Då kanske jag vågar lägga till iPoden här ändå...
Hade ju all musik på den förra datorn och därför lät jag dens "bibliotek" stanna där. Men nu är det alltså bara att bomba den här datorn med musik och typ ta fram alla idolalbum från garderoboen och lägga över på datorn.
För SÅNA skivor laddar jag i alla fall inte ner! *stolt*

Och gaah! Fick precis ner Tyler Hilton's (som spelar Chris Keller i One Tree Hill) låt "Glad" som han sjöng på auditionen för Tric's premiärkväll vilken var samma kväll som Haley spelade inför publik med "Let Me Fall" :'D
Anna goes One Tree Hill-nörd. Men det var faktiskt ingen nyhet...?

Skriver mer sen, datorn flippar,
//AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0