26/4 2008 - Blogg på efterkälke! & The story of Annas bästa dag i hennes liv <3

Hej hopp!

Öhm... ja.. Typ två veckor sen jag skrev nu eller något skulle jag gissa på?
Jag ber hundra gånger om ursäkt!
Har skullat skriva flera gånger men det har bara inte blivit av. Och precis som senast har det ju hänt en del sen sist jag skrev och så. Gud, jag måste verkligen skärpa mig...!
Hursomhelst, vi får väl göra som senast? Jag måste bara börja att skriva ner allt om lördagen först, för det var förmodligen den bästa dagen i mitt liv...! <3

Lördag 19/4 2008

Jahapp, dagen började med att jag typ bara gick runt och slappade en massa. Låg ute i solen jättelänge och läste, typ fram till halv två då jag vaknade började få lite bråttom...
Det blev inte Ängelholm för det tyckte pappa blev för "överdrivet" och onödigt typ. Oförståndig karl det där..!
Jaja, i alla fall.
Skulle ju möta Sofiesh på knutpunkten halv tre typ eftersom hennes tåg endast behagade att rulla in vid den tiden och så började ju inte allt förrän fyra och farmor vägrade ju komma innan halv...
Men jaa, vi hade vällan trevligt där på stan ändå? :D
Och tyst med dig Sofie, jag vet ALLT om min stad och äger världen på geografi, så det så..!
I alla fall, när klockan hade tickat några varv så gick vi då tillbaka till knutpunkten för att kolla när närmsta buss gick till maria station. Så efter mycket diskuterande fram och tillbaka med receptionisten så kunde vi i alla fall efter bara tio minuter bege oss iväg.
Hahah, så satt vi där och fjantade oss lite och härmade rösten.
"Nästa; Maria Station...!"
Hoho, så kul man kan ha!
 
Aja, väl framme och inne på bilfirman så parkerade vi oss så nära scenen vi kunde komma och sådär tjugo minuter/en halvtimme senare så kom grabbarna grus <'3
Och Erik var typ bästish som vanligt men gaah, alla grabbarna är helt underbara!
Synd bara att de körde playback men jaja, hade ju hört de sjunga låtarna live i hässleholm helgen innan så.. x)
Sen blev det ju signering då va och shiit mannen. Vi hamnade ju längst bak i kön då eftersom jag och EmmaPemma var tvungna att fixa och ha oss med Eriks present innan vi kunde ställa oss där men ey, lite allsång, sovande på gatan och fläktande med skivor fixar biffen :D
Så när vi väl var framme då var ju Erik bara sådär helt underbart söt så det är inte sant!
Jag och Emma gick upp tillsammans och först så när han såg oss så han bara:
"MINA TJEJER!!! :D :D"
Helt översöt och så typ attackerade han oss med kramar. mwaah!
Så lämnade vi presenten då som för övrigt innehöll två supernajsiga ölglas som det stod "Om du kan läsa det här är du fortfarande nykter" på. Och; "Kung i baren", och sen så fyllde vi ju då glasen med godiset jag hade köpt och så var det armbandet och Emmas världsägiga rim i. Haha!
Han höll fan på att glömma presentpåsen sen! :O Du hade varit såå död då dude..!
Men ja, innan dess så skulle han ju signera våra skivor. Hahah, han var smått rolig när han skulle signera till mig xD

Erik: Vänta! Dig känner jag igen...!
Jag: *gör ansats att öppna munnen*
Erik: NEJ! Vänta, jag kan! Vänta...!
Jag: Jaaaa, ser det ut som om jag ska gå någonstans eller? xD
Erik: Hmm... typ... LLL.....Llliiinda..? Kanske?
Jag: Hahaha! Neej, långt ifrån...!
Erik: Nähe... men... öhm.. lll...liisa? Var det något på L eller?
Jag: Nej..! A börjar det på.
Erik: *tänka frenetiskt* Aaaa.... aaanna? MEN DU ÄR JU ANNAPANNA!!! :O :D :D
Jag: Yeeeees, han klarade det!!
Erik: *sträcka upp armarna i luften* Hallelujah, han har listat ut det!!!

Ja ack, han är väl alltför god den grabben xD
Sen så skulle jag ju låta signera All for love också till farmor som tyckte den biten var så fiiin så fiin så. Haha! xD
Jag: Sen måste jag be dig signera den här också till min farmor...
Erik: Va?! Äre SANT? Men faaan vad coolt! :O :D Vad heter hon då?
Jag: Hahah, Helena heter hon..
Erik: Helena... *börja skriva*
Jag: Hon tycker ni är så trevliga, duktiga och sockersöta hela bunten så hon var helt enkelt tvungen.
Erik: *stort smile* Shit vad grymt! Hälsa henne! Jag skrev "Till min älskade Helena" här nu.
Jag: Haha! Kanonbra, då blir hon glad!

Hömm hömm... kan man vara sötare va? x)
Sen blev det då massa fotande lite här och var och underbara ord viskade i öronen och pussande och sen så fick man ju då bege sig. (Efter att jag hälsat Danny från farmor också. Danny var typ sötpöt <'33)
Hahaha, så Danny bara när de skulle dra:
"Matte? Ska vi ta tåg eller bil?"
Matte bara: "BIL såklart!"
Danny: "Bil?"
Mohhaha, så mobbade vi hans sätt att säga bil. ÄNTLIGEN FICK VI HÄMNAS!
Men faktiskt så verkade det som om han för en gångs skull fattade att vi var i skåne också? xD

Jaojao, helt underbart var det i alla fall. Bästa signeringen någonsin <'33

Sen mot kvällen när jag kom hem så ville Sofia, Ahmad och Jakob att jag skulle med ut och tjoff hoff, när dagen var slut så hade jag aldrig varit lyckligare.
19/4 2008 - Memories for life!

Sen orkar jag faktiskt inte berätta mer om veckan just nu, utan det fick bli enbart den här dagen. Är jag seg kan ni alltid kolla in på min bilddagbok, jag är aktiv där oftare även om jag inte alltid laddar upp bilder kanske.. xD

Kramar alla glada,
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0