26/4 2008 - Ingen kristianstad, ingen stockholm, ATJOO!

Hej hopp!

Hömm hömm... det blidde ingen Kristianstad idag inte... :/ Tråkigt tråkigt.
Har bara 150 på mig just nu, och bara tågresan fram och tillbaka kostar 100 och sen biljetterna 200... Så nej, det skulle aldrig gå eftersom mina föräldrar inte sätter in månadspengen den här månaden eftersom vi ska till Turkland nu den 31 Maj.
Så som tröst har jag kollat igenom massa Kristianstad-klipp från i somras och gaah! Jag är dum i huvudet...
Det ger en liksom bara ännu mer ångest över att vara där -.-
Fan fan fan...! Jag som ville höra Eriks åsikt om presenten ju!
Jaja, får väl hoppas att höra det från Emma sen och att hon hälsar den gamle token från mig ;P

För övrigt så ägnar jag helgen åt att passa min lillebror då pappa och Linda är i stockholm. Fatta vad avundsjuk man är!! Jag vill OCKSÅ dit! >.<
Anledning? Hömm hömm... shopping shopping, sveamössa, sveamössa (a) xD
De vägrar ju sälja såna här i Skåneland.

Annars då?
Jag är helt totalt genomförkyld och har varit sen i lördags. Och vi vet vems fel det är, eller hur? *host host*
Eller det vet ni nog inte förresten men aja...
Tjohejsvej... jag är fantasilös och vet inte vad jag ska skriva, ändå fortsätter jag, hoho vad ni får lida! xD

Men nehej matroser! Nu ska jag nog ta och bege mig tror jag... Vet dock inte vad jag ska underhålla mig med så vi låter detta bli en hemlighet som stannar mellan oss två. Gaah jag flippar, vet inte vad jag skriver! Men så kan det vara ibland i dessa varma sommardagar, mitt ute på en åker i skåneland! Hoho, flumm for life!

Ha det bra,
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0