3/4 2008 - Sjuklingsdag nummer 3, Anna får Olaflipp!

WOOOOOOOOOOOOOOOH! (Natalieintro xO)

Här blir det inget vanligt "hej"ande inte!
Hahahah, Linda och pappa har åkt till jobbet idag då de förklarats som typ helt friska, vilket innebär att jag är ensam hemma och då passar man givetvist på att slänga bort hörlurarna och köra Oladisco! :D
Hahahaha, nej men jag hade faktiskt igång iTunes för att jag skulle ladda över låtar till iPoden vah, men så råkade jag klicka på "Natalie" på något vis och sen ja poff, så var jag tillbaka till den 28 juli 2007 igen? (a)

Hm, vet inte om jag har berättat det men för er som inte vet så har vår familj en sommarstuga uppe på Öland precis utanför färjestad och där var vi typ hälften av sommaren förra året.
Och eftersom det typ alltid är fint väder där brukar vi ha ytterdörren öppen och ha igång radion (rix fm såklart)
typ dygnet runt, och som alla vet var ju Natalie en reeeeeeedig sommarplåga det året och man borde kanske tycka att man skulle ha tröttnat efter att ha hört låten typ varannan timme varje dag men se nehejdu!
Denna grabb är helt enkelt omöjlig att tröttna på, och speciellt på en så underbart häurlig låt x) (I just can't get it out of my head (8) xD)
Fast under tiden jag hunnit skriva har iTunes nu letat sig igenom Love In Stereo och nu är vi på sticket till Rain.
Och shit! Ger inte DEN minnen då? xO Herregud... tre år sen är det nu han klampade in i Idol :| Ofattbart vad tiden knallar på!
Bäst jag skyndar mig så den inte springer iväg helt från mig :O

Jaja, för övrigt så är min feber nu nästan helt nere så det blir väl att jag går till skolan imorgon.
(Med en smärre förkyldning som vägrar ge sig)
Och ey! (i)
IMORGON SLÄPPS JENNIE LET ME LOVE YOU PÅ SINGEL I AFFÄRERNA!

Hahahah omg vilken tönt jag är 8)
Men det får ni leva med... Inte jag som tvingar er läsa den här bloggen? :O xD
Nu ska jag nog faktiskt ta och mejla Egon, MattePatte eller Dännyboy (Fastän han aldrig är inne på myspace..! Fy skäms)
OCH GAAAAAAAAAAH NU BLEV DET GIVEN TO FLY PÅ ITUNES OCH SHIT POMMESFRITTES! XD
Älskar introt och det låter så fett najs med det här sorroundgrejset eller vad det heter?
Jaa ack, vad jag är avundsjuka på er som har en så rolig kompis som jag..! xO :D


Våfflor med o'boy på er!
// AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: Elina

ååh jag är sååå avundsjuk asså! :O

2008-04-03 @ 16:30:47
URL: http://elinapinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0