6/4 2008 - Mycket och mer.

Tjohej alla papperskorgar!

Jaha, nu har det inte blivit någon blogg på sådär två dagar. Inte bra, inte bra...
Jag har skullat skriva flera gånger men det har bara inte blivit av... Vet inte varför.
Hursomhelst, hoppas alla mår fint därute i vårvädret och inte slösar bort alltför mycket tid vid datorn nu när solen äntligen kikar fram...!
Men jao, vad har jag hittat på medan jag varit borta då?
Igår så var jag minsann ute framåt kvällen från typ sex till halv tio?
Det var kul! :D

Började med att jag och Sofia mötte upp varandra och sen promenerade bort till tennisplanen där vi hittade Jakob och Ahmad som spelade fotboll..
(Gud, killar har typ noll koll på skillnaden mellan olika bollsporter? ;O)
Sen så mitt i allt så skulle Sofia äta så då följde vi henne mot hennes hus och poff!
Där dök Linnea och Josefine upp på cykel!
Så åt Sofia sen och så umgicks vi allihopa ett bra tag.
Trevligt trevligt! x) <3
En myyycket uppskattad kväll med dessa konstiga filurer ;)

Och så idag så har jag typ hela dagen fullbokad.
Imorse så var jag himla duktig och städade heeela rummet och duschade och fixelerade mig minsann, och nu klockan fyra så kommer mamma och hämtar mig för att köra till AnaBana Bananskals (Adam, min bror) basketmatch.
Tror den började fem eller något sånt så jag missar ju visserligen One Tree Hill ikväll, men det gör inget för ser ni, AnnaPanna har sina knep och fixar detta ändå... ;P
Har faktiskt redan sett avsnittet så HAH! Jag är före er mohahahahah!
Omg, vad kul jag har xD

För övrigt måste jag bara säga att jag fått världens segaste bok att läsa på svenskan -.-
Jag har läst 30 skitsvåra sidor och fattar ärligt talat inte hur jag ska kunna läsa hela boken på typ 260 sidor :S
I vanliga fall är jag en väldigt stark läsare vilket jag antagligen ärvt efter pappa och farfar... Och liksom jag skriver mina egna berättelser och rollspelar och allt vad jag nu gör och jag brukar verkligen inte vara sådär jättekräsen med böcker utan kan sluka det mesta. Men den här...
Det är inte så att handlingen är helt kass men jag vet inte...
Svårläst är den.

Aja, nu ska jag simma vidare :)
Ha det fint allihopa!

// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0