8/4 2008 - Ett snabbt utkast

Tjena mittbena!

Det blir ett litet snabbt utkast här rakt in i bloggen innan jag sticker ut och roar mig.
Mestadels för att jag inte har så mycket att göra för tillfället i väntan på att jag ska... ut? xD

En tragisk nyhet som tyvärr drabbar er alla. (Varför? Jo, för att ni får stå ut med min dysterhet)
Jag glömde manuset till rättegångspjäsen vi ska spela upp i skolan på torsdag... -.-
Och liksom, vi skulle kunna alla våra repliker tills imorgon och jag har läst igenom alla först under dagens lektion eftersom jag vart sjuk hela förra veckan typ och... jag har massor att säga :S
Spelar för övrigt försvarsadvokat till Jesper som är gangster och skjuter Jakob någonstans.... *host*
Vår klass har verkligen fartfyllda fantasier :D xD
Hur detta kommer lösa sig förblir oklart från och med detta nu ^^

Men nehej hörrni, mycket mer hade jag faktiskt inte att säga om jag ska vara riktigt ärlig...
Usch vilken tråkig blogg det här blev, men så är det här i livet.
Allt är inte alltid kul ;P
Men två kuliga saker kan jag i alla fall berätta innan jag beger mig.

1. Vi fick våfflor i skolan idag!
2. Ola i Landskrona och Helsingborg är klart för min del och E.M.D. i Kristianstad är almost fixat nu, håll tummarna!
Hahaha!

Ha det göttans,
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0