Band och bad

Tjabba tjena hallå! (Anna säger så.. (8) xD)

Juhupp, idag är jag på en aning bättre humör och tänker inte låta er lida och klia er i huvudet av mina konstiga, korta, kodade meddelande. ^^
Glömde ju berätta igår mitt i all dysterhet att vi hade övat med bandet!
Först så vare jag, Sara, Linnea, Alison och Jane som sjöng i kören från det att vi slutade (kl 14.00) till 15.00.
Därefter så typ bytade vi ut Jane mot Josefine och så körde vi igång med bandet :O :D
Förra terminen körde vi två låtar, först Home av Michael Bublé och sen så bytte vi till en som vi skrivit själva som vi hade tänkt spela upp på julavslutningen för Victoria då hon bytat skola, men så blev det inte. Sen tyckte vi inte att melodin som Kosta, vår förra musiklärare, fixat ihop till oss blev särskilt bra och typ passade inte till texten.
Så nu när vi äntligen fått in ny tid att träna med efter jullovet med vår nya musiklärare som för övrigt är skitbra så fick det bli Torn och ser man på! Den lärde vi oss på EN lektion! Liksom Home höll vi på med aslänge :S
Starkt jobbat tjejer! :D
Och för er som är intresserade så är det Sara på piano, Josse på bas, Alison på elgitarr, Linnea som trummar och sjunger ibland och jag som sjunger. Får väl kanske kompa Sara när jag lärt mig mer om piano och key board så småningom (a) Vill lära mig spela Only Hope av Mandy Moore med båda händerna! :O

Anyway, Karlslundsbadet imorgon med klassen. Riktigt kul ska det bli! Ser fram emot det :)
Och så fasar jag också... Varför får ni dock aldrig veta. Får se om jag ens vågar, som sagt.

Hjärtliga hälsningar alla muntra och dystra!

//AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0