Bloggpanik!

Tjaaah!

Herregud, nu har jag ju inte bloggat på typ två dagar :O Fy på mig!
Jaja, beror i alla fall på att igår så skulle jag, Linnea och Alison se på bio. Juno hade vi då tänkt se men så visade det sig att Alison redan sett den. Så jao, då kollade vi några andra men alla hade typ redan gått färdigt för dagen -.-
Så istället kom jag och Linnea på den brilljanta idén om att hyra film istället! :D
Så efter några samtal mellan Linnea och Alison så stack jag och Linda iväg och hämtade Linnea och åkte sedan till biblioteket. Dels för att Linda behövde lämna böcker och för att vi skulle hyra film där då. Men neej, där fanns typ inget intressant.
Så in i bilen igen och iväg till macken uppe vid Väla och dääär dröjde det inte länge förrän vi hittat Ciao Bella! :O :'DD
Fatta hur länge jag velat se den?! Ville se den när den gick på bio men det blev inget med det. Jaja, så den hyrde vi i alla fall och sen stack vi upp på Väla för att blanda godis då. Öhm... jag ska inte säga hur mycket... O_o xD
Så tillbaka hem sen där Alison nu väntade x)
Det blev en underbart kul filmkväll med dessa två flumungar ;) Filmen var asbra och efteråt hade vi officiellt tjejsnack i en halvtimme innan de var tvungna att åka hem. Tio på kvällen var väl klockan då. Men det var hursomhelst mycket uppskattat! Älskar er! <33

Sen idag blev det Väla för fulla muggar tillsammans med Linnea och Josse. Vart ju egentligen tänkt att vi skulle in till stan men eftersom de varnat för storm så ville inte bussarna gå så då blev det ingenting med det. -.-
Jaja, vi hade i alla fall myycket trevligt på Väla också och efter typ två timmar stack vi hem till mig och sjöng lite Singstar...
Trevligt trevligt!

Jaha, det var väl båda dagarna ganska snabbt dragna? För tillfället sitter jag med täcke runtom mig och med en kopp te i handen och hoppas för allt i världen att huset inte ska blåsa iväg. Stormar nåt så inåt helvete! :O :P

Men! (I) Fick i alla fall besked idag om att Ola ska vara i skåne typ fem gånger nu i vår! :O:O FAN VAD KUL! <3
Min OlaBola Bananskola! :O :D x'D
Och E.M.D.s turnéplan har ju också kommit upp nu. Dock 18-årsgräns på typ allt som är här i närheten >.< Piss på dem! Får väl typ mejlbomba ställena och säga åt de att fixa en spelning för oss yngre också. Aldrig i livet att detta accepteras av den här skåningen inte! :O

Kramar
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0