ChicTrip till Danmark

Tjenixen chicksen!

Jahapp, första dagen på sportlovet och första natten på hela jävla cpveckan som jag äntligen kunnat sova och vad händer?
Jo, mamma väcker en halv sex för att man ska åka till Danmark på hundutställning -.-
Men nej, nu ska vi inte vara såna. Förutom att jag var extremt trött typ så var det la trevligt x)
Liksom två och en halv timmes tjejsnack med mamma i bilen är inte helt fel x) Inte så ofta man träffar henne så det  var riktigt skönt att prata om allt mellan himmel och jord..
Orkar man typ inte alltid med Linda...

Jahapp, annars då?
Jag har fortfarande inte en jävla aning om hur läget är ställt med The One men det kommer väl så småningom hoppas vi..
Segt värre att bara gå och oroa sig hela tiden... Skulle nästan varit bättre om man fått det överstökat med en gång så man kunnat veta.. och kunna sova igen... "/

Men jaa, när vi sen var hemma från Danmark stack jag och Adam ut och lekte Robin Hood minsann x'D Jag var Broder Tuck :D
Vi är rätt barnsliga av oss. På landet kan man bete sig hur som helst ^^
Efter det stack vi och mamma iväg och handlade godis till Melodifestivalen för typ 80 spänn O_o
Men eey, vad gör man inte för sötnöta Ola och Björn Gustafsson liksom? :O :D <33

På återseende kära vänner! Nu ska Anna gå och ha kuddkrig med sina gorillor till brorsor O_O x'D
Glöm inte lämna en kommentar efter er!

// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0