En helt vanlig, tråkig skoldag...

Ciao people!

Som vanligt har jag inte något speciellt överkul att berätta om men jag kände helt enkelt för att skriva lite ändå ^^
Måndag idag, vilket innebär slut på en helskön helg och början på ännu en skolvecka, nu en närmre sportlovet dock, tack och lov.
Som vanligt börjar vi dagen med bildlektion där jag höll på att övertröttsfnissa bort hela lektionen och köra om Björn Gustafssons nummer från melodifestivalen, för mig själv ett par gånger. xD
Sen vare musik musik musik minsann! Så vare dags att greppa en gitarr och klura ut några ackord.
Och hör och häpna, men jag klarade faktiskt att ta  Em, D, A och G :OO C var typ  helt jävla omöjligt för att något av fingrarna inte skulle gå itu på mitten O_o
Anway, efter det vare rast och sen lunch, rast igen och sen idrott. Inte särskilt innehållsrik kanske förutom några knasiga steg och lekar men man fick röra på sittfläsket lite grann ändå :P
Efter det var det in i duschen och tillbaka till skolan där vi hade matte i en halvtimme och sen vare slut i rutan för den dagen. xD Mycket skönt med måndagar ^^
Imorgon är det spanskaprov och massa andra jätteroliga lektioner.. *host* Har ju klarat det förr, men det blir lika spännande varje gång och se om man klarar sig igenom tisdagarna. xD

På torsdag smäller det!
Kanske... om jag vågar. Skulle tyvärr inte tro det... -.-
Ni får hålla tummarna!

Med all vederbörlig respekt
// AnnaPanna xD


Kommentarer
Postat av: Elina

Vederbörlig? o_O wtf anna x''D

2008-02-12 @ 17:15:07
URL: http://nogg.se/eliinaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0