(Förresten!) Om mig xD

Hej igen!

Kom på att ni som är nykomlingar här typ inte vet så mycket om mig mer än att jag skriver knasiga meddelande O_o Okej, då får ni lite snabbgenomgång här.

Namn: Anna

Ålder: 13

Bor: Skåne, Helsingborg

Artister: Erik Segerstedt, Ola, Danny Saucedo, E.M.D., Måns Zelmerlöw, Mika, Mandy Moore

Filmer: A Walk To Remember, Raise Your Voice

Serier: Idol, One Tree Hill

Böcker: Som jag vill vara (Katarina Von Bredow), Malin + Rasmus = Sant (Moni Nilsson Brännström)
Intresse: Idolerna, rollspela, sjunga, spela keyboard, skriva, läsa (bokslukare!), se på film, umgås med kompisar och lyssna på hög musik, ligga på sängen och bara fundera... (Och äta glass samtidigt!)
Familj: Mamma, Styvpappa Henke, halvbrödrar Tom, 19, Adam, 17, Pappa, Styvmamma Linda, halvbror Linus,4. (Ett till halvsyskon påväg)

Kommentera gärna om ni har samma intresse. Mer kommer väl sen O_o

// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0