Hej då sportlov, Hallå skolan!

Yo!

Jauhapp, så började man skolan idag igen efter sportlovet. Skönt? Tråkigt? Roligt faktiskt.
Visst, lovet har varit skönt och en hel del skojiga grejer har ju hänt men det är ändå hyperskönt att vara tillbaka i skolan igen och träffa alla underbara töser och såklart Han då... ;P

Började som vanligt måndagen med bild dårå och jaa... Jag brukar ju oftast vara lite småflummig då men idag var det hysteriskt O_o Jag typ snubblade runder och garvade hela lektionen. Inte mycket gjort där inte, mer än att jag lyckades rita övre fenan, öga och mun på min guldfisk som jag hållit på med i typ tre veckor nu... Bra va? xD
Sen på musiken fick vi typ välja själva vad vi ville göra. Jag spelade keyboard och lyckade lära mig nån Green Day-låt som jag inte kan stava till x'D
Seeen var det typ lunch, därefter idrott där vi fick göra egen kooreografi till någon motionsgrej... Trevligt trevligt.
Sen tillbaka till skolan, ja för vi har idrott på en annan skola. Smått segt -.- I alla fall, där var det kladdkaketajm bara för att matteläraren fyllde år. Yummi xD
Så slutade vi sen då klockan två fast jag, Alison, Linnea, Han och Ahmad stannade till typ tre eller något och muppade runder i hallen xD

Sen var det hemåt och göra matte bara för att vi har prov nästa vecka och jag är inte ens klar med kapitlet -.-
Aja, tar det väl steg för steg under kvällarna så ska det nog hinnas med det också.
Hade förresten sällskap hem med Han och Ahmad fram till Hans hus typ. Så blev det kram och hejdå och sen fortsatte jag gå med Ahmad en liten bit och seeeen fortsatte jag hem själv resten av biten. Trevlig fakta va? xD

Anyway, nu ska jag ta mig en kopp te och rosta några mackor med marmelad, bara för det är godast! Te är bra för stämbanden dessutom har jag hört sägas, och det behövs faktiskt med min hesa röst... xD

Mvh
// AnnaPanna
(Bara för att kramar fortfarande ska besparas och för att mvh var längesen man skrev x'D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0