Melodifestivalen 2008, badhus & mormor

Tjollahopp alla där ute i vårvärmen!

Jahapp, mitt andra inlägg här som otroligt nog kommer innehålla något vettigt! Även om det kanske inte är så intressant... ^^
Anyway, melodifestivalen igår och Anna satt klistrad. Eller... inte lika klistrad som jag kanske lär göra nästa vecka med tanke på en viss sötnöt till blondin som ska vara med, men ändå.
Först och främst måste jag bara säga att jag tyckte Christer Sjögrens låt var så otroligt pinsam så det är inte sant.
Vad ska en småknubbig, stenåldrig, dansbandskille upp på en scen med fyra luderklädda tjejer och göra? >.<
Visst, han har en jättebra dansbandsröst och verkar bra live men nej för fan... håll dig till det! Blev riktigt besviken :S
Isåfall kunde de ha skickat Andreas Johnssons storebror istället, han vad han nu hette som inte ens kom med bland de fem utvalda xD
Men Amy Diamond överraskade faktiskt, även om jag inte är vidare förtjust i henne vanligtvis så var hon nog en av favoriterna igår :P

Och vad har Anna gjort IDAG då?
Jo, upp och hoppa klockan nio, slänga i sig frukost och iväg till badhuset klockan tio till elva. Mycket trevligt faktiskt! Längesen jag badade, och nu blir det ju iväg med klassen igen på torsdag :O Allt på en gång!
Sen efter det så var vi hemma typ vid tolv, snabbt ombyte till bättre kläder än mina älskade mjukisbyxor och sen så kom mamma och hämta mig för då var det minsann dags att kalasa hemma hos mormor :P
Lagom kul.. alla de stooora grabbarna skulle ju kolla på skidskytte och tennis och allt vad det var och tjejerna la beslag på Adam och spelade kort. Själv spelade jag quadrapop på Adams mobil i typ fyra timmar O_o
Jag är ju minstingen på hela mammas sida, medan det är tvärtom på pappas, så det finns inte mycket att hitta på :P

Men de släppte i alla fall av mig hos pappa igen klockan sex och sen halv sju frossade jag framför ljuva One Tree Hill x') <3 Kan inte få nog av det..!
Och ja, nu sitter jag här och bloggar, smsar, chattar, nynnar och filosoferar..
Mer intressant har jag nog inte att berätta om dagen, mer än att jag nyss krängde i mig två tekakor och en kanelbulle ^^
För denna tösen råkar vara galen i frukost, fika och kvällsmat. En mycket nyttig filur är jag xD


Kramar till alla som vill ha
//AnnaPanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0