Melodifestivalen Deltävling 2.

Good morning, good moooorning!

Shoo folket! :D Andra deltävlingen i Melodifestivalen 2008 igår, och vad säger vi om det?
BÄÄÄST!!!!
Fan vad bra det var igår! Typ bäst hitills och jag har svårt att tänka mig att de andra deltävlingarna kan slå det.
Först OlaBola Bananskola (Öhm vah?! O_o x'D Var fick jag det ifrån) och redan då stod man ju typ och hoppade i soffan. Hur jävla underbart söt får man inte bli?!
Diggade hans låt riktigt starkt! Påminde lite om "You're The Voice" ;) Me like :D
Och eeey, scarfen satt ju faktiskt riktigt bra! Anna spanade xD
Sen så vare ju den här Borkaborka-saken då... Satt typ och garva ihjäl mig, inga mer kommentarer. xD
Sanna Nielsens låt grät jag till
Rongedals låt var riktigt skön faktiskt. Deras röster påminner om Mika :D xD
Carola och Andreas Johnsons låt tror jag ärligt talat kan ta hem hela skiten faktiskt.. Kanske Eurovision också om jag ska vara ärlig. Hoppas givetvist nåt så inåt helvete på Ola men nja.. jag tror nog att den här duetten ligger rätt bra till, även om de bara gick till andra chansen igår vilket var rätt roligt för övrigt xD

Men en av kvällens absoluta höjdpunkter var väl ändå Björn Gustafsson? :O Fyfan vad jag garvade när han skulle flyga x'''D Riktigt jävla duktig grabb det där!  Liksom, han är 21 år och helt plötsligt dök han upp i ett avsnitt av Parlamentet i höstas och sen är resten bara historia liksom. Sjukt duktig! Kan nog gå hur långt som helst den där ;)

Jahapp... det var la mina åsikter om Melodifestivalen dårå..
Glöm nu inte rösta så mycket ni bara kan på Ola i andra chansen! <33

Kramar
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0