Smittsjukan Mattias, Knarket Erik och Dannysjukan...!

Hej igen!

Juppjupp, nu har jag och Emma spekulerat och kommit fram till att Linnea smittade mig med Smittsjukan Mattias, sen så smittade jag Emma med den och nu är jag typ helt förälskad i MattePatte trots att jag typ hatade honom innan. O_o
Sen att Erik botar typ allt med sina kramar och att han borde säljas på Apoteket som medicin. Fast det lär nog leda till att jag kommer missbruka honom rejält och bli ett heldrogat Erikfan typ.... xD
Sen Danny dårå. Jag vaknade typ halv åtta imorse och var extremt pigg. Men vad gör man på datorn då om ingen är inloggad? Jo, så började jag kolla runder på idolklipp och det ena ledde till det andra. Till slut satt jag och kollade bara Dannyklipp och fick värsta flashbacks från Bjuv och blev helt aaaw vid minnena... Det är Emmas fel alltihop bara för att hon inte snackat om Ola på ett tag. JAG ÄR PÅ VÄG ATT BLI NORMAL IGEN, NOOO! X'D
Så därför blev jag tvungen att skicka ett mejl till MattePatte aka Musse Pigg :D xD Danny är det inte lönt att skicka till för han har inte varit inne på myspace sen förra året :S Sega Långbenjävel! :O x''D Nejdå (A)
Men bara för det så är jag tvungen att lägga upp klippet på när jag såg Mattias första gången på Familia i Helsingborg den 23 november 2007. Kvällen då Linnea smittade mig med Smittsjukan Mattias... :OO x'D
Dålig kvalité men det får ni nöja er med ändå -.- xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0