Tjena alla nattugglor!

Hallå alla kvällspigga!

Har typ inte hittat på så mycket idag så det är väl därför jag inte bloggat något O_o Har typ varit uppe i sjunde himlen sen igår (a) Erik är verkligen otrolig! De andra grabbarna är inte heller helt fel ;D
Har typ nördat inspelningarna hela dagen xD
Annars har jag varit ute i det fina vååårvädret idag och varit ute på en lång promenad med Musse och Tobbe i skogen med mamma. Myyycket trevligt ;) Dessa killar är typ 5 månader och fulla av energi heeela tiden :O
Knäckis fick inte följa med, som för övrigt är Honeys valp och Honey är då min. Shit vad förvirrande O_o
För er som inte vet har familjen en uppfödning av Jack Russell Terriers och har haft nu i typ... åtta år kanske?
Tråååkig fakta!
Har faktiskt inte så mycket vettigt att skriva idag, hade bara lust att göra det O_o
Så hm... vad ska jag skriva då? *tänka frenetiskt*
Typ... att jag älskar Elina och Sara? Det gör jag. Känns som om de är de enda som förstår sig på mitt knasiga beteende :S Jag beundrar er enormt att ni faktiskt står ut med mig. Ni betyder mer än mycket i mitt liv just nu, och alltid <'33

Det blev väl ett fint avslut på det hela? (':
Godnattpussar till er allihopa!

// AnnaPana

Kommentarer
Postat av: Sara

Sara älskar Anna också! :D Jag beter mig nog minst lika knasigt! Nu kan du HELT glömma glassen, du är så "over it" så du kan nog skicka den vidare till mig nu! Gärna Texas Pecan? :D

2008-02-23 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0