Världens segaste dag?

Hallå hallå!

Jahapp... alla krossade hjärtans dag igår typ? Ingen aning... inget besked, ingen vetskap om någonting just nu.
Förvirrande alltihopa. Kunde inte sova inatt heller, nu nog värre än någonsin. Trodde verkligen att det skulle vara så gott som fixat bara jag fått det överstökat men se nehejdu. Sov bara ännu värre... -.-
Har inte kunnat tänka över huvudtaget idag i skolan och har nog inte varit vidare rolig att umgås med heller..., Allt tack vare The one <'3
Kändes konstigt när varken hon eller han var i skolan. De har liksom på senaste dagar blivit de viktigaste personer i mitt liv när jag går i skolan... Typ pil hjärta trea till dem? :') xD
Anyway, skriver nog mer sen. Antagligen bara korta, kodade meddelande om mina dåvaranda tankar så ni som nu orkar läsa det här håller er uppdaterade om mitt nuvarande liv xP

Kramar, men inte alltför hjärtliga. Måste spara dem.. (a)

// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0