What is love?

Vad är kärlek?
När det bubblar i magen som en kolsyrad dricka
När du fnissar som en liten flicka
När man känner något man can't deny
When the eagles fly over mountain high
När all oro är som bortblåst och försvunnen
Som när Simba återvänder i Lejonkungen
När man bara drar replik för att slippa krångla
Min pappa är rik, vill du hångla?

Om man spänner upp ögonen och tittar ut
Då ser man galen ut!
Det har inte hit att höra
Det är bara en grej man kan göra

När jag dansat med Elin en sommarnatt lång
Vi satt på en parkbänk, jag var kär och hon drack rom.
När Elin sa att jag var den vackraste som finns

Såg in i mina ögon, och spydde på mina jeans


Våga styr som en kapten, våga falla som ett löv

Vad är fegt, vad är mod?

What is love?

Baby don't hurt me, don't hurt me no more

Bara för att denna är den bästa dikten i hela världen och för att Björn Gustafsson äger som fan och för att Sara är bäst som orkade skriva ner allt så jag kunde kopiera (a) :D
Kärlek kärlek till Dig <'3

// AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: Saaara

Haha du, jag glömde det sista..
Baby don't hurt me, don't hurt me no more
Från en afton som doftade av YMCA
Tack göteborg ni är kärlek för mig

DU är bäst, puss på dig :)

2008-02-12 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0