11/6 2008 - Skolavslutning!

Sommartider Hej Hej!

Jahapp, då var det plötsligt sommarlov. (!)
Vi hade skolavslutning idag (i spöregn såklart. Men som tur var flyttade de in allt i musik/bildsalen istället så vi slapp bli blöta och få lunginflammation i alla fall)
Och ja, vad kan man säga? Skitkul faktiskt :)
Började ju med ett segt moment då vi fick skriva ner saker som vi tyckt varit bäst den här terminen, fast det gick ju ganska lätt och smidigt så...

Efter ett tag var det i alla fall dags för oss att gå in och påbörja allt. Först fick vi sjunga Den Blomstertid Nu Kommer och öhm... det gick väl sådär? Lärarna får fan skylla sig själva när de inte låter oss träna på låtarna eller ens låta oss veta vilka det är vi ska sjunga i förväg.. xD
Men sen var det kören i alla fall! Körde först Angels av Robbie Williams och därefter Proud Mary. Gick jättebra! :)
Älskar verkligen den kören. Blir en sån trevlig energi och grejer när man står däruppe, haha!
Och så sjöng/spelade Jakob Let it be av The Beatles...
Måste jag säga att jag faktiskt började gråta? xD
Jag är löjlig, jag vet. Men sån är jag!

Sen blev det i alla fall lite mer sång, prat och tal från prästen och grejer. Trevligt trevligt, sen gick vi ner till klassrummet igen och fick då delat ut chokladmedaljer till massa roliga kategorier. Jag vann priset för "Årets Skribent"! :D
Då blev jag glader :)
Men jaa, sen var det ju faktiskt slut på det?
Tog ett gemensamt foto med tjejerna som minne till det hela och sen var det march pannkaka hemåt!
Sälle med Alison, Jakob och en liten bit Sara.
Big hug med Alison och påminnelse om att ringa varandra innan hon stack och sen blev det najs kramkalas med Jakob också innan jag också gick hem ;P

Jaha, och nu sitter man här och tråkar.
Ska nog gå ut en sväng sen med någon :)
Tills dess får ni ha det najs och trevligt sommarlov på er alla!

Puss hej,
// AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: eliiiin

naw, jag såg att du snyftade hejvilt (; <333

2008-06-14 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0