8/6 2008 - Once upon a time...

... there was a viss AnnaPanna who was kass på att uppdatera sin blogg...!
Host host...
Mitt kära folk, ty jag har sökt och sökt efter de rätta orden, men se nehej ni!
Varken ord eller ork har kommit till min kännedom... Ack och ve mig!
Öhm... eller något? xD

Ja, som sagt. Ingen blogg på lääänge länge nu. Massor har hänt under tiden och som vanligt är jag seg på att förklara det nu såhär i efterhand, så för er som är intresserade över vad som hänt mig under tiden jag varit iväg så kan ni kolla min bilddagbok.
http://annapannas.bilddagboken.se
Där finns bland annat bilder från när jag var och såg på OlaBola Bananskola den 9 Maj och även annat kul? xD

Hur som helst. Har ju varit en vecka i Turkiet nu också och kom hem typ halv fyra inatt. Trötter är vad jag är! Men glad över att vara hemma igen :) Har saknat alla underbar människor här uppe i fagra Svearike <3
Och jaa, bilder därifrån kommer väl också så småningom upp på bilddagboken antagligen. Planer jag har för dagen är massor. Packa upp, posta grejer, ringa samtal och sen det göttaste av allt - Ut och flumma med Sofia :) Kanske med NeNea och JosseTosse också. We like (Y) <33
Får väl uppdatera bloggen igen när jag har något mer intressant att skriva om?

Tjingeling!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0