14/6 2008 - Mellanmjölk

Tjohejsvej!

Jahapp ärade vänner.
Sommarlovsdag nummer tre är nu kommen...
Vad har hänt idag då?
Ännu mer pianonördande haha. Jag har ett väldigt roligt liv har jag kommit på ^^ Skiftande och sådär... *host*

Annars då.. jaani..
Det är enligt rubriken, mellanmjölk. Först har det varit massa flumm med folk, sen har det varit bråk, sen har det varit... tomhet och jao, nu vet jag inte riktigt var jag har mig själv O.o
Gjorde förresten ett horoskoptest på någon hemsida där man kunde se hur bra man passade ihop med någon.
Tjuhu, den jag ville fick jag 95 % samställhet med ;) Det gillar vi!
Erik och jag fick 70 % tjuhu! Det duger xD

Och jo! (I) Såg Hip Hip Hora igårkväll. Sjukt rolig! Hade faktiskt aldrig sett den förut men mmh, den hamnade högt upp bland favoriterna i svenska filmer :)

Planer framöver?
Imorgon åker jag nog hem till pappa igen. Ska försöka få med mig keyboarden samtidigt... har saknat den <3
Och sen på måndag blir det nog sova över med NeNea och Josse :) Det ser vi fram emot!

Annars får ni ha det bra!
Sov gott och vakna torrt!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0