21/6 2008 - Dysterheten raskar över ängen...(8)

*Vinka*

Jaha... så var ännu en vecka förbi.
Har inte skrivit på ett tag, men har väl inte haft tid eller ork antar jag... Många saker som tagit upp den mesta plats och tid jag haft och... det är väl både bra och dåliga saker. Vissa saker som jag inte gärna tar upp officiellt på internet, men andra grejer som jag bara är glad över att kunna skriva ner.
 Som att jag äntilgen insett vilken idiot jag är tillsammans med min kära Elina.. Gud vad vi skräms! Den här gången var jag faktiskt osäker på om det skulle gå... Allt annat runtomkring har ju gått rent åt helvete, så varför skulle det här funka?
Men jag antar att vi är precis som Alex och Faye... det är just precis alla de här hemskheterna som faktiskt gör oss starkare och om möjligt ännu mer tajta, och vet ni vad? Jag är så jävla glad för det. Älskar dig gumman <'3
Du är verkligen "ljuset i mörkret", "trädet man kan hålla sig fast i när det blåser" och allt vad man nu ska kalla det.

Igår var det midsommarfirande med släkten. Eller jaa... firande och firande... Det var väl blandade åsikter om det, skulle jag tro. Fick i alla fall träffa en av de underbaraste människor som någonsin vandrat på denna jord, och som faktiskt också gjort min tillvaro lättare. Han åkte i alla fall långt härifrån under natten. Stannar i två veckor och man kan väl säga att varenda sekund var värd att dela. Kommer sakna dig något så inåt helvete. Du har varit till stor hjälp de senaste dagarna ska du veta <'3 (Även om du själv kanske inte menat det eller förstått det själv)

Resten är som sagt inget jag orkar ta upp. Är tillbaka hos mamma nu i alla fall så då blir det väl lite uppryckning i humöret och förhoppningsvis kommer jag på andra tankar för ett tag.

Enjoy yourselfs in the sun,
//AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: elina

visst är det rätt hemskt att vi egentligen tvivlade på om det skulle hålla den här gången? vi har haft värre bråk än det senaste och trots det lilla var vi SÅ osäker den här gången? vi är allt bra skumma..

men din "alex och faye-teori" tror jag med på, och det är nog en teori som alltid kommer hålla.

ingenting kan få oss isär.

älskar dig så grymt mycket <'3

2008-06-22 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0