23/6 2008 - The first cut is the deepest...

Hej hej.

Jaha... så har ännu några dagar passerat bort från sommarlovet.
Som vanligt har jag inte alltför mycket roligt att berätta men jag tänkte skriva av mig lite ändå, mest för att ha något att göra.
Är fortfarande hos mamma och jobbar på min terapi. Hur det går vettetusan om jag ska vara ärlig...
Dagarna går i alla fall framåt då jag tittar på one tree hill, plinkar på pianot eller sitter här och häckar framför datorn.
Har dessutom kommit på att "Hey Jude" av The Beatles är en av de finaste låtarna jag någonsin hört. Började lyssna på melodin till en som spelade låten på piano på youtube och föll direkt. Nog har man hört sången flera gånger om, men jag har inte reagerat så mycket. Det har funnits många andra beatles låtar som jag ägnat desto större uppmärksamhet åt. Men sen letade jag upp texten också och... den är verkligen helt underbar. Det finaste jag hittills hört, och nog finner man en del känslor i den också, det är en sak som är säker.
Så den fick man ju plugga in på pianot så allt jag gör just nu är att sitta och spela och gråta.
Ni behöver inte berätta för mig hur patetisk jag är, det är jag så väl medveten om själv, haha...

Annars så är det nu bestämt att jag ska till stockholm första veckan i juli. Ska bli fett skönt och roligt framförallt. Och om jag har tur så hinner jag gå på giget i Bromma och se E.M.D också :)
Skulle verkligen vara något. Behöver den uppiggningen just nu.
Sen så är det väl Öland inbokat också någon av de närmaste veckorna...

Hur som haver så får ni väl ha det så bra där ute i landet tills vi hörs igen och jag kan ge er en ny lyckoönskning x)
//AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0