25/3 2008 - Anna goes uttråkad.

Tjoho alla glada!

Jahapp, då har man åkt hem till modern sin då x)
Och vaaad har Anna för planer här då? Hm... inte mycket (typ som vanligt?)
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva heller så detta inlägget blev ju inte alltför roligt... O_o
Ey, den 28 mars firar Falex Jacklin 1 år och tre månader :O Ja ack vad tiden går...
För er knasiga varelser som inte förstår vad jag snackar om så är det min och Elinas rollspelskaraktärer.
Faye Hamlin och Alex Jackson. Tillsammans blir det Falex Jacklin, fattar ni? :O
Vi började rollspela i "Där problemen möts" den 28 december 2006 och jaaa, tacka gudarna för påhittet med rollspel!
Tack vare det har jag fått bättre skrivkunskaper och en vän för livet (a) <3

Anyway, under tiden jag nu är här får jag väl passa på att tjata lite extra på mamma om Kristianstad den 26 April.
Sch...! 
Vi säger inget till henne om Halmstad den 11 juni för då kommer jag garanterat inte få xO
Hoho :D

För övrigt så var den nya debutanten i parlamantet kind of funny igår x'D
"Heej jag heter Björn Gustafsson! Jag ser ut som Idol-Ola fast med lesbisk frisyyyyr!"
Lol x'D Vissa vinklar gör han faktiskt det....
Att jag tyckte Björn var rolig och charmig på alla sätt och vis behöver vi inte berätta för det vet redan hela allmänheten att han är ^^ <3

Och ey! Imorgon börjar Jennie Let Me Love You spelas på radion och den 4 April släpps den i butiken :O Gissa vem som ska springa iväg direkt efter skolan till väla? xD

Jaaa, neej gott folk! Nu har jag inte mycket mer att säga för tillfället -.- Kommer väl mer sen för det finns inte alltför mycket mer att göra här förstår ni xD

Puss och kram flummbanan!'
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0