26/3 2008 - It's a beautiful day...!

Tjohej ute i  lingonskogen!

Hahah, klockan 'är tio på morgonen nu och Anna är fortfarande övertrött O_o xD
(Har ni förresten kommit på att jag gillar tala om mig själv i tredje person?)
Planer idag är inte många. men för att chockera världen ordentligt ska jag kanske ut och springa sen...
Jag vet, jag vet! Ni behöver inte kontakta skvallerpressen, snälla? Man vill ju inte få dåligt omdöme om sig xO xD
Nej men seriöst, lissna! .................................What up?!
Hahahah förlåt, jag är extremt lättroad idag xD
*Host* Jo, men det är så fint väder idag och snö ute och grejer och så är det ju så vackert och fridfullt här ute på landet! It's a beautiful daaaaaay...!
Hahaha xD
Men nej gott folk, har ni förslag på vad man kan hitta på annars en dag som denna så får ni gärna höra av er via en kommentar eller två xD
Eller varför inte checka min bdb? :O
 http://annapannas.bilddagboken.se

Ha det behagligt ute i snön, ni som har någon! (Även om man är lagom trött på den nu -.- Vi vill ha VÅR!)
Kramar i ofantliga mängder, ni som slösar er fritid på att läsa min blogg!

//AnnaPanna

Kommentarer
Postat av: Sara

ÄNTLIGEN FÖRSTÅR DU ATT DET ÄR VÅÅÅR ANNA! (VILKET DET HAR VARIT TYP HELA VINTERN) SÅ DET SÅ! :D :D :D

2008-03-26 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0