26/3 2008 - It's close to midnight...

Tjabbadabba!

Eller jaa, close och close, det är en timme kvar men i alla fall ^^
Snart sover hela huset och jag är typ ensamt vaken i denna stora villa fylld med hundar i alla åldrar och fläckar..
Vad har jag att säga om mitt humör just nu då? Mjaa... blandat kanske?
Först och främst är jag helt pissed off för att jag inte kan få en kalender i sidan på menyn istället för alla rubriker på rad, vilket gör att det ser stökigt ut och nää... jag har nog varit för mycket med Linda för nu börjar jag inte tycka om stökighet helt plötsligt.
Fast det beror faktiskt på vilket humör jag är på också. Ibland är det rätt skönt att ha grejer slängda överallt så att man får ren panik när man inte hittar just den där speciella saken man letar efter, så att man till slut blir så förbannad på sin stökighet att man börjar skrika fula svordomsramsor i kudden och då samtidigt kan ta ut sin ilska som rör andra saker också...?
Öhm jaa... mycket man förstod där men så känner jag just nu i alla fall. Himla tur att det är så stökigt här hos mamma då? xD

Hursomhelst, när livet känns meningslöst och man bara är arg på precis allt och alla så är det i alla fall rätt skönt ibland att veta att man faktiskt har någon som bryr sig om en... Någon som inte kan leva utan en och som helt enkelt lever för den personen och inget annat?
Okej, jag må låta ego nu men så är det ju faktiskt med var och en av oss? Det är alltid någon, oftast flera, som faktiskt älskar en så mycket att de inte kan tänka sig ett liv utan den här personen i sin närhet.
Jag känner så för många många personer och jag tror de själva vet vilka de är om de verkligen tänker efter...
Tänk på det hörrni, när ni mår sådär dåligt, att om man inte orkar leva för egen skull, så kan man alltid ta ett extra andetag för personerna runtomkring sig?

Nu ska jag sluta leka doktor Phil, men jag kände bara för att skriva av mig lite.

Varma kramar till just dig för att du är unik och speciell!  <3
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0