27/3 2008 - Kyrkogård, fika och feber.

Hola!

Hm, idag har jag faktiskt gjort något mer än att bara sitta framför datorn!
Fantastiskt va? Åh tack, ni behöver inte ge mig applåder...! xO xD
Jag har först och främst ätit en stadig frukost, duschat, och sen efter det så begav sig jag, mamma, Tom och Adam iväg mot mormor för att handla blommor och sen sätta de på morfars grav.
Fast vi dumpade Adam på vägen dock xD
Så jaa, efter det fortsatte vi hem till mormor, köpte kakor med oss och fikade där lite och sen så vips, är vi hemma i Strövelstort igen!

För övrigt tror jag att jag håller på att bli sjuk.
Har himla ont i huvudet, är yr emellanåt (och det är typiskt febersymptom hos AnnaPanna!), har ont i halsen när jag sväljer och näsan är helt... vet inte hur jag ska beskriva, för den är inte rinnig men det känns som jag är täppt fast jag kan andas och så precis som vanligt men aa... Svårt att beskriva men mysigt är det inte >.<
Får väl ta en ipren sen och koka upp en kopp te med honung för halsen. Finfina tips från Maggie Van Damm! x)
(Sångpedagog till mig och Linnea tidigare :P Himla trevlig människa)¨

Annars får ni väl ha det så bra och ni som sitter och häckar framför datorn, prova på att gå ut idag!
Himla skönt väder faktiskt! Får värsta "gå ut och grilla/bada i poolen och hoppa studsimatta" känslan. Fast det är nog liite för kallt fortfarande... Får hålla mig till tåls!

Kramar,
// AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: Saara

jag håller också på att bli sjuk, det är naajs, jag tycker att vi kan vara sjuka tillsammans på planet till OTH eller vad tycker du?

2008-03-27 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0