27/3 2008 - Tjoho, flumm med ElinaPina!

Shoobaloo!

Hahahah! Vad kul jag har/hade.
Har precis flummat en timme i telefon med ElinaPina och shit pommesfrittes, har nog inte skrattat så mycket på ett tag xO
Fast för det mesta var det jag som garvade massor åt enbart mig själv O_o
Jag är ju rolig jag hahah!
Elina fick stå ut med att jag läste högt, åt godis och klättrade på väggen medan samtalet pågick. Väldans trevligt!
Jag har väldigt svårt att stå still när jag pratar med någon. Måste ha något att pilla på :S
Men jag är nog inte den enda, right?
Hursomhelst, det var skitkul och ey, Team Rocket äger världen! Mjau....! :D
Tack för denna pratstund Elina, you made my day x) <'3

För övrigt så har jag nu tagit en kopp te under dagen och en pronaxen för jag hittade inga iprentabletter, men det funkar väl bra det också?
Dock fungerade inte téet som det brukar...
Fast å andra sidan var det ju mamma som gjorde det åt mig och jag brukar alltid överdriva en massa med honungen såå... (a)
Aja, får i alla fall hoppas på att jag blir bättre till imorgon.
Tror jag åker hem till pappa igen då eller på lördag..
Har ni förresten märkt att jag bloggar en massa nu? Flera gånger om dagen blir det ju! Är ni inte stolta över mig?
Ha det bra sålänge alla flummiga skumbananer! (Nu blev Sara glad :D xD)

Kramens,
// AnnaPanna

Kommentarer
Postat av: Sara

MEEGAGLAD :D öhh... xD

2008-03-28 @ 11:46:37
Postat av: Elina

du skrattade inte bara åt dig själv juu! :O mHm:andet då! :O och så garvade du åt mig, SJÄLVKLART liiksom?! x''D mhm, mhm eller huUr? xD

2008-03-28 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0