28/3 2008 - Let's slappa! (and dance)

Hellu!

Hahah, jag börjar få flyt på det här med att blogga varje dag nu, tycker ni inte?
Jahapp, fredag idag och så var det snart måndag och skola igen.
Skönt? Jobbigt?
Hömm, skönt faktiskt, tro det eller ej!
Nejmen det ska bli skönt att träffa alla kära goá göbbar igen xO (Anna goes göteborgare xD)
Och sen så har jag en sjuk längtan efter musiiiken! Att få repa med bandet och flippa loss med gospel på kören :D

Annars har jag tagit det rätt lugnt idag. Jag fick sova 11 timmar för första gången sen jag var typ... bebis? Sjukt skönt! Tror min kropp behövde det, för febern är nu puts väck! Det är bara näsan som krånglar lite fortfarande men inte så mycket att det stör mig i alla fall...

Och sen det sista då innan jag kryper till kojs igen. (Gud, jag sov ju precis?)
Let's Dance-final! Wuhu!
Tyckte det var rätt att Tina vann, och roligt framför allt också. Det var på tiden att en tjej visade vart skåpet skulle stå tycker jag!
Men gud, när Danny skulle dansa sin vals då... Gissa vem som satt och storbölade?
Jag fattar inte vad det är med mig. Musik och filmer har jag alltid kunnat gråta till hur lätt som helst, men dans?!
Det är verkligen något speciellt med den grabben alltså... Fattar inte hur han gör, men han gör det bra <'3
Hahah, himla roligt förresten när Tony skulle snacka om minnena med Danny x''D
Han bara: "Aldrig har jag sett någon som för en kvinna så bra, han till och med förför kvinnorna superbra!"
Liksom... hur FAN vet han det?! x'D
Aja, nu ska AnnaPanna go to bed i alla fall. Åker hem till pappa imorgon och så blir det nog karlslundsbadet med töserna antingen på lördag eller söndag :) Fatta hur mycket jag har saknat er?! ;o
Och öhm... karlslundsbadet väcker ju då minnen va (a) <3 :$

Godnattsaga och puss,
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0