Elina din muppunge x'D

Ciao ciao!

Hahah, bara för att Elina har blivit helt flippad på msn nu och påstår att hon garvar så börjar jag också garva >.< x'D
Älskar dig onderbaurt mycket din kokta jordnötsåsna.
Och bara för att du är så muppad som du är tänker jag lägga upp kollaget som du skickade till mig igår, så det så!
Mohahaaahuahauhahauahah!  >:D x'D
Gah! Nu flippar jag också och nu blev detta inlägget helt muppat xD
I alla fall, här kommer kollaget. Varning för extremt ful unge på de flesta bilderna och var vänliga och spana inte in mina knasiga men extremt snygga poser ^^
*HOST* (!)




Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Elina

Nae vad du nämnde mig i inläggen då x'D Elinapina, vilket fint smeknamn *host* xD En riktig jävla pina är vad jag är1 Mohah! xD
Men du glömde varna för den fula bilden på mig med >__

2008-03-11 @ 20:43:42
URL: http://nogg.se/eliinaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0