Fuck samhället, älska Erik istället <'3

Hallå hallå people!

Jahapp... Ett tag sen jag bloggade återigen.
Förlåt, men det blir nog inte att jag bloggar varje dag numer xD
Hinner typ aldrig.
Vad har Anna hittat på idag då? Besökt sjukan för andra gången den här månaden.. trevligt trevligt.
Den här gången var det brorsan som råkat illa ut och blivit misshandlad av några utlänningar på en fest.
Jävla puckon det finns! >.< Han hade liksom inte gjort något, sagt att han inte ville bråka och inte slått tillbaka eller muckat gräl men ett två tre så haglade det sparkar och slag över honom..
Lagom kul, gör en jävligt motiverad till att lita på folk...

För övrigt har jag tröstat mig lite med ErikPeriks ljuvliga sångröst. En av mina amerikanska förälskelser (jag har en del)  är Gavin DeGraw. FAN VAD BRA ERIK GÖR HANS LÅTAR!
Liksom när han sjöng I don't want to be i Idol var det bara så man smälte, och på konserterna när han framför den håller man på att explodera av den energin han ger och man blir... eller jag blir i alla fall, helt jävla galen och måste hoppa upp och ner för att inte förgås xD
Sen så söker man på youtube och vad hittar man väl inte där om Eriks version av Chariot?
Fan jag har AVGUDAT den låten med Gavin så länge jag kan minnas och så bara kommer Erik där med sitt piano och Jonas på gitarr och bara mwaaah :') <'33
Lägger in en länk så ni fattar. Underbar! Tack för att du förgyller ens dag när man mår skit, grabben <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0