Melodifestivalen 2008 & Dännyboyflipp <3

Titut flippade folket!

Vet inte var jag fick det där ifrån?
Anyway, Melodifestivalen igår var la najs. Inte helt otippad att Charlotte skulle ta hem det faktiskt...
Hon är en himla säker artist och stark i sin röst, och med tanke på journalisternas och radions hissningar var det inte så svårt att lista ut att hon skulle ta det. Synd bara på det här med juryröster och så... Sanna vann ju högsta poäng av folket men aja... Jag tror det är bra att vi inte skickade henne. Hennes röst är ljuvlig och i Västerås grät jag till låten, men jag tror inte att långsamma ballader går hem i Eurovision... Det är ju bara till att kolla på Lordis bidrag till Eurovision 2006 så har ni svaret. x'D

Annars så har jag startat dagen till ära med att titta på klipp från Dännyboy när han var med i Så Ska Det Låta.
Ja, jag är en rätt känslosam och blödig person så...
Till kung i baren satt jag bara med värsta smilet på läpparna och fick värsta flipp i kroppen, sen till öppna din dörr började jag stortjuta och till So Sick fick jag värsta nostalgikänslan. Det är svårt att fatta att det har gått hela två år sen han sjöng den i Idol 2006 på temat "Hits från 2000-talet". Ja ack... Tiden går fort :O xD
Sen kan jag inte annat än att vråldigga hans version av Dinah! <33
Den killen är verkligen alltiallo inom musiken.
Från sockersöta kärleksballader till svängiga diskolåtar, stark opera, sliskig pop och skitbra rap!
Inte dåligt det inte. Han har potential den killen, helt klart! <3 :)
Lägger in ett klipp så ni kan se x) Underbart!



Kommentarer
Postat av: Emma

men JAAA så förvånad jag är över din start på dagen :P hahahahaha, jag tycker du har utelämnat vår roliga kväll i dina senaste inlägg ^^ fy anna! HAHAHAHAHAHAHAHAA

2008-03-16 @ 12:31:47
URL: http://flumemmaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0