No blogg på very long time...

Tjollahopp och Titut!

Hm... vaaar har Anna tagit vägen...?
Borta?
Nehejdu! Sån tur har ni inte, haha! Dock en aning asocial bara :S
Jag vet... nu är det typ sex dagar sen jag bloggade senast och liksom neej.. Det här går inte för sig!
Men vad gör man? Typ massor med läxor som ska vara gjorda, kompisar och andra filurer att umgås med och tjaa...
Har inte blivit så mycket dator bara på sista tiden.
Men men, slut med latheten på det nu!
Igår vart jag, Sara, Han1 och Han2 och umgicks i typ... två timmar? Var nog tänkt lite längre tror jag men sen kom ju regnet då som hållit sig undan någerlunda i veckan och öste ner på oss. Pizza var ett förslag men eftersom ingen ville vara hemma hos sig så gick det ju inget vidare.. Kanske det blir på söndag istället och då en trip på bio också med Morgan Pålsson? :D <3

För övrigt är jag just nu inne i en helt galen Dannycrush. (Gaah! Vad händer med mig? :O) Nej men han var faktiskt den första idolen jag fick upp ögonen på faktiskt... Kollade smått på Idol 2005 och tyckte visst att Måns och Ola var bra men det var inget jag engagerade mig i liksom. Men 2006... herrejäklar! Det förändrade typ min syn på livet helt och hållet! :O Från att vara en normal liten flicka som gick på gymnastik typ fyra gånger i veckan och tyckte om hundar så gick jag till en galen stalkertjej som typ inte har tid för annat än att gräva nyheter om både Erik och Danny. Sen efterhand kom ju då intresset till Ola och Måns också upp så fick jag studera alla deras händelser i efterhand... xD
Men jo, Danny var det ja. 
Han var ju både på Let's Dance och Så Ska Det Låta igår. Jag valde faktiskt Så Ska Det Låta. Dels för att jag ärligt talat tycker det är roligare och för att.... öhm ja jag vet inte xD Danny är liksom inte med där varje vecka så att säga..
Innan jag börjar berömma han för allt han gjorde underbart så visste hade de hans mikrofon för lågt nerskruvat? :S
Man hörde typ knappt honom. Aja i alla fall...
ÖPPNA DIN DÖRR!
Fyfan vad jag grät!
Liksom, ända sen sommaren 94 då jag föddes och den låten låg på svensktoppen har den liksom varit som skriven till bara mig och min mamma.. Hon sjöng den alltid för mig och brukade alltid dansa runder med mig till den. Det blev alltså rätt lätt en av de första låtarna jag lärde mig så fort jag kunde prata.
Sen har det typ lagts lite på hyllan eller vad man ska säga med den låten, men sen ungefär 11-12 år senare så kommer min fejkblonderade stora förälskelse in i Idol 2006 och bara sjunger den rakt upp och ner inför hela svenska folket, med samma innebörd och värme som Tommy Nilsson. Hur fan gör han?!
Det är hur som helst obeskrivligt och jag bara älskar honom!
Så kommer ju minnena upp från Bjuv i somras, närmare bestämt den 25 Augusti vilket var ungefär samma datum som jag kom hem från BB för 12 år sedan och bara sjunger den och fäster blicken i mina ögon flera gånger.
Är det möjligt att låta bli att typ dö då?
Sen kom han tillbaka igen i Så Ska Det Låta och.... FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN DÄR GRABBEN!
Danny och Öppna Din Dörr i mitt hjärta för alltid <'33

Sen ett snabbt grattis till vår hund Rocket Man "Mannen" som blev Champion idag i Nyköping! :O :D

Med varma, skruvade hälsningar
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0