Påsk osv

Hellu!

Jaaa jag vet att jag är asseg på att blogga och jag har typ sagt det i varje inlägg jag skickat nu så...
Vi gör såhär.
Alla vet att jag kommer sega mig med att skriva så jag bara skriver på som vanligt och skippar allt ursäktande i fortsättningen? Så slipper vi det tjatet och ni är liksom redan förberädda på att jag suger på att skriva så fort jag får tillfälle! x'D

I alla fall, vad har hänt den här veckan då?
Onsdag firade jag och The One....
Men nej, nu orkar jag inte skriva The One längre. De som jag vet läser den här bloggen vet redan vem personen i fråga är, och när vi nu kommit såhär långt är det väl ingen idé att gömma namnet längre? :P
Jakob heter han, och that's it!
Vi börjar om då.
I onsdags firade jag och Jakob en månad tillsammans. Ja ack vad tiden rusar iväg... x) <3

I torsdags var det typ kakbuffé och påskfest i skolan eller något och det var ju väldigt trevligt!
Bortsett från att man var helt spyfärdig när man ätit klart och det kändes som om magen skulle spricka men det är väl bara till att stå ut och bita ihop, right?
Som en fin invigelse på påsklovet så flummade jag och Sofia iväg halv tio på kvällen bort till Alisons gård där vi sedan ringde Jakob som då joinade oss. Vi frågade Ahmad också om han ville men han hade nyss duschat så han orkade inte xP Tråkoman :O xD
Aja, vi hade väldans kul i alla fall hahah!
Ungefär en timme senare bestämde vi oss för att gå skilda vägar hemåt.
Dels för att Jakob var ashungrig och ville hem och äta och dels för att vi nästan blåste bort :O

Fredagen slappade jag enbart och njöt av E.M.D.s nya singel Jennie Let Me Love You på Let's Dance.
Sjukt bra och jag är bensäker på att Rix Fm kommer spela sönder den totalt. Inte mig emot... (a)
Underbara grabbar! <3
Ses i Kristianstad den 26 April och Halmstad den 11 Juni om AnnaPanna the skåuning får sin vilja igenom...





Pussen och kramen,
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0