Vaaar är lilla Anna...?

Hallå och Titut!

Jaha, kära vänner. Nu har jag inte bloggat på typ evigheter och ni undrar väl förmodligen om jag verkligen lever fortfarande. Men jo då! Visst är jag fortfarande fullt levande, har bara inte haft alltför mycket att skriva om. xD
Och vad tycker jag om Melodifestivalen i lördags då? Inga kommentarer, inga kommentarer. Tre ord.
Skandal. Ola. Bäst. >.< <'33

Har studiedag i dag i alla fall och det är ju alltid trevligt! Grejen är bara att jag inte vet vad jag ska ägna den åt. Funderar på att kanske baka någonting senare. Typ ett helt lass med chokladbollar till baaara mig mohahah! >:D
Anna goes kakmonster ^^
Andra förslag? Kommentera isåfall...
Men ja detta inlägget blev ju inte alltför roligt heller.
Har inte ett skit att prata om och ändå envisas jag med att fortsätta pressa ur mig massa bokstäver xD
Får väl svara i några rollspel så att lilla Elinapina blir glad.... (a)
Och så kan det för en gångs skull bli JAG som får tjata! (6) MOHAHAHAHAHAH! X'D

Puss och hej leverpastej!
//AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0