11/9 - Veckan som går!

Tjosan trosan alla där ute!

Jaha, så var det torsdag.
Vad ägnar man den här dagen åt då?
Joho minsann, att hämta sig från en kraftig förkylning och göra ikapp en massa matte.
En del har hänt den här veckan minsann.

Måndag
så var det skolfotografering och jag kan väl säga att den dagen var... blandad.
Ingen bra start på dagen i alla fall. Börjar med att jag störtar ut genom dörren, trillar på den nylagda trappan och river upp jeansen jag skulle ha på mig.
Underbart kul! *hosthost*
Så till råga på det och lite försenade sminkningar (hosthost Linnea!) så kom vi försent till hemkunskapen. Andra gången i rad sen vi började för min del.
Hursomhelst, jag och Johannes bakade världens godaste crêpes med en ytterst god kryddad köttfärssås :O xD

Tisdag var det iväg på utflykt med skolan. Tog tåget ner till stan där vi sen lärde oss dansa lite streetdance, varefter vi gick ner till gröningen/havet för att grilla hamburgare! Mycket trevligt!
Eftermiddagen ägnades åt första dagen på konfirmationen. Det var... annorlunda... kan man väl säga. Åker iväg på läger med gruppen redan imorgon. Roligt roligt!

Onsdag försökte jag kämpa mig igenom. Lyckades till klockan ett ungefär, sen var jag tvungen att gå hem för att inte tuppa av där i skolan. Mådde verkligen inte bra...!

Och ja, dagens händelser har ni fått summerade.
Så imorgon får jag väl bege mig till skolan då jag är något bättre nu, och sen blir det ju konfaläger på kvällen. Kommer hem vid lunchtiden på lördagen sen.

Det var veckans uppdateringar, so long!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0