Ny Design!

Hejsvej matroser!

Gaaaargh titta titta vilken fin design min blogg nu plötsligt har fått! :D
Annat än den gamla gråa, tråkiga, aight?
Så jag vill ge allt tackande och bugande som går till min kära vän och arbetskollega Helen som fixade den och gjorde den så här vacker och mer personlig!
Det var jättejättesnällt och jag är supernöjd :)
Lite kul musik har hon lyckats fixa in här också ju som personligen faller mig i smaken mucho macho xD

Ikväll blir det kanske Lund med E.M.
(Som ni säkert inte missat är ju D i Glasgow och tävlar i Eurovision Dance Contest)
Håller tummarna så mycket det går för min favoritblondie och så kan väl ni hålla i ett halmstrå att jag lyckas se två tredjedelar av grabbarna grus i en av skånelands vackraste städer? :)

Hejsan tjosan!
// AnnaPanna

Kommentarer
Postat av: #elen

yay, nöjet är mitt ^^ fixar musiken så snart jag kan, den kmr upp snart ^^

2008-09-07 @ 20:16:43
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0