There is no word...

Det finns verkligen inget ord för hur mycket de betyder för mig.
Tre popsnören i era ögon kanske. Obetydliga, sliskiga killar som lyckats "charma" in sig i ett känt tvprogram och lyckats lura till sig massa fjortisars blickar och fnissande. Men nej, så är det faktiskt inte.
De hade alla tre en dröm om att lyckas bra med sin karriär, precis som vi alla väl har eller kommer få om vi inte är säkra på vad vi vill än. Och de fulländade den. Sen är det en bonus att de ser bra ut, men med all deras energi de ger och med de helt magnifika budskap de får fram med sina röster och texter de alla skriver... De har gjort mig till en helt annan person än vad jag var innan. Något positivt.
Tidigare var jag nästanpå rädd för att vara mig själv och uttrycka mig för vem jag är. Jag var nästan aldrig glad och tyckte inte att jag hade så mycket till fritidsintressen. Inga riktiga i alla fall. Nu har jag det. Men nej, det är inte ens bara ett litet fritidsintresse. De är mitt liv.
De har fått mig att bli en gladare, spralligare tjej, och genom att bara skriva ett kort inlägg eller genom att höra deras röster, kan de förgylla en dag som tidigare bara varit skit. De ger mig livslust och är den livboj man kan klamra sig fast vid i svåra stunder. Låter kanske knäppt enligt er, och jag har verkligen inte förmågan att förmulera mig särskilt bra idag känner jag, men vad jag vill få fram är i alla fall att utan Erik Segerstedt, Mattias Andréasson och Danny Saucedo skulle jag inte vara jag. Jag är nästan rädd då jag tänker på hur det verkligen skulle varit utan dem. För dem har gett mig ett hopp om att förverkliga min dröm, genom att visa och berätta dag efter dag, genom att bara vara, att det faktiskt går. De lyckades med sitt mål, men det är inte bara det som gör de stora i mina ögon. De är en unik förebild för mig, helt enkelt och jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig för att ni ska förstå...

Hursomhelst tycker jag att det är ett måste att kolla in det här klippet som ger mig rysningar ända ner till tårna... <3
Ni grabbar betyder något enormt och ni är något av det bästa som hänt mig (även om jag blir tvungen att dela er med tusentals andra tjejer <3




E.M.D. i mitt hjärta! <3
Tack för att ni gör varje dag något lättare just nu och alla andra dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0