Back on track

Hejsan allihopa!

Jaha, så var denna tös nu tillbaka från en kickassing vecka i Egypten! Ack vad ni har saknat mig...
Jag har säkert saknat er också, vilka det nu är som läser den här bloggen :)
Sjukt skönt har det varit i alla fall. Mycket rum för tankar och egentid och sköna trettio grader varje dag och massa bad och mat! Jag klagar inte det minsta...!
Förutom att resan dit och hem var sjukt seg. Tre timmar till Turkiet är lätta att avverka, men fem timmar är enbart drygt och översegt...
Men det funkade i alla fall. De visade två filmer både på vägen dit och tillbaka så jag klarade mig.
Hotellområdet var sjukt stort! Aldrig sett större...! Vi fick ta oss fram med golfbilar för att någonsin komma fram, haha.

Annars finns det väl inte så mycket att säga om resan? Jag hade det sjukligt bra och behövde verkligen komma bort från allt en vecka. Man lär sig uppskatta saker när man är borta ifrån dem så pass länge och sen kommer tillbaka igen. Det behövdes från min sida faktiskt. Så nu är jag väl så gott som helnöjd nästan skulle man kunna säga...

Blev bara ett snabbt inlägg det här, för det slog mig att jag borde kicka igång något med svenskan också...
Så tills dess får ni väl ha det bäst som ni själva behagar.

Puss och Kram
// AnnaPanna

PS. Grattis Erik på 26-årsdagen och Grattis Anna för personliga själ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0