Be cool, stay in school!

Hej läsare!

Jag känner återigen att jag bör bli mer aktiv här...
Skärp mig?

Nåja, mycket på gång den senaste tiden med både det ena och det andra. En vecka sen jag kom hem nu och har haft hur mycket som helst i skolan att göra sen dess, och inte verkar det avta heller. Men jag klagar faktiskt inte, tro det eller ej. "Tonårstemat" är jäkligt intressant faktiskt. De har lyckats få ut maxat och helt bra av det i varje ämne med olika teman kring det hela. Samhällskunskapen är jätteintressant, och svenskan ska bli sjukt kul...
Sen är ju biologin lite småflummig just nu, med tanke på temat vi går efter, men det funkar det med..!
Vi var för övrigt på en pjäs idag på Nich. Sjukt bra var den..! Träffade Manager/Sofie då också, vilket ALLTID är lika uppskattat! :) <3

Och för er som då inte alls tycker skolan är något att ha så kan jag säga;
GAVIN DEGRAW GAVIN DEGRAW GAVIN DEGRAW GAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAWGAVIN DEGRAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!
För er som inte förstår ett skit så låt mig förklara;
Gavin DeGraw spelar live i Lund den 7 Juni och jag ska fanimej DIT!!!
GAAAH VAD KUUUUUL :D :D :D :D

Hm... Fokus nu Anna!
På lördag konfirmeras vi, för er som vill veta. Avslöjar dock ingen tid då jag anser att folk borde få skonas från att se mig denna dag!
Hann ta en fika idag med mamma också. Har inte träffat henne sen veckan innan Egypten, så det var väldigt uppskattat... Men som sagt så ses vi ju på lördag igen :)

Tills dess;
Ha det gott,
// AnnaPanna

Kommentarer
Postat av: Sara

Gavin Degraw!

Här kommer Sara och Anna i princip :D <3

2009-04-23 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0