Jesus let me love you! NOT...

Tjosan hejsan kära läsare!

Jaha, så var ännu en vecka slut och vi har kommit närmre min resa till Egypten! Mmmmmmh, ska bli sååå skönt att få komma härifrån...! Behöver verkligen en vecka ifrån allt och alla.. Det blir ägnat en massa läsande och skrivande. Kan det bli mycket bättre? :) Sol, värme, koralldykning, kalla drinkar, brun hud, slöa och slappa... Tre dagars extra påsklov.. :)

Nåja, slut på frestandet. Annars är läget upp och ner hit och dit mellan varven, as usuall.
Ska på gudstjänst nu om en halvtimme, vilket innebär att jag missar en hel timme av EMD's sändning på Rix Fm. Men men, positiva tankar, Anna!
Jesus let me love you, ooh, you know I do everything for you...
Åtminstånde fram till 25 april, sen jäklar ska du UT ur mitt liv!!! Eller något...

Hursomhelst, kom fram till att jag egentligen inte hade vidare mycket vettigt att skriva om så jag slutar här innan det spårar ur. Ha det gott!

// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0