Konfirmerad!!!

Godkväll läsare!


IDAG (eller igår blir det ju nu) HAR JAG BLIVIT KONFIRMERAD!!!! WUUUUHUUUU
Måste bara säga att jag är VÄLDIGT glad över detta. Vaknade på morgonen runt sju och kunde självklart inte somna om, så jag låg och läste i en timme, sen gav jag upp och masade mig ur sängen för att förbereda och fixa och dona. Konfirmationen skulle börja elva, men vi var där redan kvart över tio för att typ gå igenom det sista och få på oss våra ytterst fräsiga lakan. Själva gudstjänsten var väl annars... Seg!
Varade i en och en halv timme och så nattvard på det..
Men nu är det äntligen över, och skönt är det. Så kan jag äntligen få börja på dans också till höst när de börjar en ny termin. Ska bli SÅ kul! Har sett fram emot det något enormt jättelänge, men konfirmationen har ju hela tiden varit ivägen så jag inte kunnat...
Men nu ska här jazzas loss :D


Hursomhelst, efter konfirmationen var det iväg och käka lite tårta, öppna presenter (blev väldigt väldigt nöjd över dessa, så TACK till alla!! <3) sen på kvällen så turade vi över med båtarna med mamma, kusinerna och min gudfar som jag inte träffat på typ... Sju år? Jättetrevligt var det i alla fall, och ja... Nu sitter jag här med min nya minilaptop som jag fick i konfirmationspresent... :)

Jag ÄLSKAR den! Den är verkligen skitsöt, haha. Ska döpa den också, så fort jag kommer på ett passande namn till den. Enligt mamma ska det bli min spark i baken, den här datorn, för att kicka igång min författarkarriär, haha.


Så ja, möjligen lägger jag kanske upp någon novell eller liknande så småningom. Vi får se, jag är rätt blygsamt med sånt, ungefär likadant som med mina musikaliska "talanger" HAHAHA om man nu kan kalla dem så O.o

Nåja, nu får väl en liten Nanna gå och sussa då...
Ska råplugga matte imorgon, så då gäller det att vara på G, med tanke på hur frustrerad jag blir över det ämnet just nu.

ZzZzZzZzZ,
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0