It's nothing worth if you don't fight for it

God kväll kära läsare!

Nu är jag i full gång med svenskan och allt annat knas som skolan prackar på oss...
Men jag klagar inte faktiskt. Som jag nämnt tidigare är det hela rätt så kul, även om det kräver tid och tålamod.
För er som undrar kom jag undan med bara en novell. Den fick gå till både fri skrivning och till kärlekshandboken och det VÄRMER ska jag säga! Vet inte riktigt hur jag hade klarat det annars...

Har nu klarat av inledning och frågeställning till arbetet i samhällskunskapen i alla fall, och även två texter till åt själva kärlekshandboken... Det flyter på känner jag!
Dessutom kändes inte matteprovet helt åt pipsvängen idag om jag ska vara ärlig. Jag trodde verkligen det skulle vara extremt svårt med tanke på hur fort jag skummat igenom den röda kursen, och hur mycket (eller snarare lite) jag nu förstått av den. Men A-delen kändes lätt som en pannkaka, och B-delen flöt på rätt hyfsat tyckte jag. Så förhoppningsvis behåller jag VG:et med god marginal den här terminen :)

För övrigt längtar jag sjukt mycket till lägret veckan innan skolavslutningen... Har jag sagt det? Bara femhundra gånger till klassen.. Men med tanke på att det blir två nätter vi är borta (för första gången) så ser jag fram emot det något enormt! Dessutom klingar det inte helt fel nu med tanke på sällskapet man har.. :)
För er människor som undrar så är Rasmus finast, ingen tvekan....!

Såja, nu har jag nämnt honom här begripligt för första gången också! Några förvånade och oförstående? Nåja, det har bara pågått i en månad, nio dagar och cirka fyra timmar :)
 Nu ska jag dränka mig själv med glass och Linas Kvällsbok 2 för lite uppiggning och återupplivning från allt pluggande.


Ha det gott!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0