Morgonrapport

Godmorgon godmorgon!

Eller egentligen borde jag väl säga; God förmiddag, men med tanke på att jag fortfarande sitter i pyjamas i sängen med datorn i knät så räknar jag det fortfarande som morgon...
Idag blir det plugga plugga plugga, ingen vila ingen ro! Usch vad jag irriterar mig på att vi får typ över en månad på oss med grundkursen, och sen på överkursen bara en vecka innan vi ska ha prov. Det är VÄLDIGT frustrerande vill jag lova, i synnerhet när man har en pappa som tycker allt är skitlätt men inte kan förklara och visa på minsta förståeliga sätt.
Det är helt enkelt bara att andas och inte tappa fotfästet! Jag kan bryta ihop efteråt ikväll istället, haha.

Hursomhelst, hoppas världen har det bra där ute. Det lär nog bli mer bloggande här framöver tror jag, nu när jag fått denna söta lilla minilaptop. Den är hur smidig som helst!
Fortfarande inget namn på den dock. Jag återkommer med detta...

Ha det gott!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0