We three (My echo, my shadow and me)

Godeftermiddag!

Två dagar kvar, sen är jag out of here...!
Idag är för övrigt en väldigt tråkig dag :S
Absolut ingenting händer och jag känner mig väl inte sådär väldigt manad att komma på något heller.
Imorgon blir det i alla fall bibliotek så jag är väl förberedd inför resan. Sen måste jag verkligen komma på något till fria skrivningen i svenskan...
Usch, har inte skrivit på ett tag, det märks.
Skärp mig någon? Hittar inget som inspirerar mig till att skriva mer och det suger verkligen.
Jag får väl hitta på något overkligt...
Usch, vet inte vad jag tycker om allting just nu. Typ, låt mig vara...?

Hoppas ni har det bättre än jag!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0