Klippa till mig!

Godkväll!

Blir en snabbloggning innan jag stänger ner datorn för dagen och bäddar ner mig med antingen Idol eller One Tree Hill. Man lever ett bortskämt liv, det gör man! Ska klippa till mig imorgon och färga och greja. Har nästan sett fram emot det lika mycket som min födelsedag. Det ser för hemskt ut just nu... Flammigt i färgen, utväxt, slitna toppar, för lång lugg...
Behövs verkligen en helrenovering!

Ska se om jag kan fixa före-efterbilder på det hela så jag kan visa vilket nödfall det verkligen är, för er som inte redan sett det med egna ögon.
Har även lovat Linus att baka chokladbollar med honom imorgon inför mitt "kalas" på torsdag.
Bara två dagar kvar nu! Helt sjukt :D

Nu packar jag ihop och säger godnatt och sov gott till alla ni snälla människor som fortsätter läsa min blogg!
Puss o Kram
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0