Morgonrubrik

Godmorgon allihopa :)

Fyra dagar kvar idag tills jag fyller år, börjar skolan igen och firar fem månader med Rasmus.
Jodå, det mesta flyter på, och livet knallar vidare.
Nu med dessa fyra dagar kvar kände jag att jag behöver utnyttja dem så gott det bara går.
Så jag ska i alla fall upp på Väla en runda hade jag tänkt och sen hoppas jag väl få kontakt med någon annan här i världen och möjligen hitta på något. Linnea? OTH maybe? Vad säger du? :)

Åkte hem till mamma en sväng igår och umgicks lite med min mellanbror och myste med världens sötaste valpar som jag hjälpte till att förlösa för tre veckor sen. De växer så det knakar minsann!
Här kommer några bilder från när de var nyfödda.




Kolla in de där små rosa tassarna? :')
Söta som socker är de nu när de öppnat ögonen och börjat knalla runder i korgen med vissa svårigheter.

Nu får jag väl gå och göra något vettigt.
Ha det så bra därute och njut av de sista dagarna!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0